Umów się na wizytę: +48 666 599 151

Czynne: Pn - Pt 10:00 - 19:00

O naszej klinice

Fizjoesthetic (dawniej Fizjomed) to profesjonalna klinika kosmetologii, fizjoterapii oraz masażu. Swoją wiedzę na temat funkcjonowania ludzkiego ciała, anatomii i wyglądu skóry wykorzystujemy w codziennej pracy, co pozwala nam podejść do pacjenta w sposób holistyczny i indywidualny.

Oferta Fizjoesthetic jest bardzo szeroka i zróżnicowana oraz indywidualnie dobrana do Państwa potrzeb. Skierowana do osób które pragną oraz potrzebują poprawić swoją atrakcyjność, a tym samym podnieść poczucie własnej wartości, likwidując bądź zmniejszając niedoskonałości ciała spowodowane trybem życia lub chorobami.

Pracujemy na produktach renomowanych marek kosmetologicznych oraz urządzeniach medycznych i certyfikowanych co pozwala nam osiągać zamierzone efekty a także świadczyć usługi najwyższej jakości.

Serdecznie zapraszamy
Sandra i Karol Śliwowscy

Karol Śliwowski – magister fizjoterapii, absolwent AWFiS w Gdańsku, certyfikowany terapeuta manualny metodą Maitland, Mc Kenzie, terapii wisceralnej, masażu tkanek głębokich, punktów spustowych, FDM, dysfukcji powięziowych, kinesiotapingu, PNF, terapii czaszkowo – krzyżowej (craniosacral therapy).

Swoje wieloletnie doświadczenie nabywał w wielu placówkach medycznych – szpitalach i przychodniach. Profesjonalista w dziedzinie ortopedii, uroginekologii, neurologii, gastrologii. Specjalizuje się w schorzeniach narządu ruchu, bóli kregosłupa i stawów a także zaburzeń pracy narządów wewnętrznych (np. bóle menstruacyjne, zaparcia, wzdęcia, refluks), rehabilitacji stomatologiczno-ortodontycznej, problemami w obrębie mózgoczaczki i twarzoczaszki (np. bóle głowy, szumy uszne, zgrzytanie zębami itd.)

Terapie zawsze dobiera indywidualnie do potrzeb pacjenta.

Sandra Śliwowska – magister kosmetologii, absolwentka Wyższej Szkoły Zdrowia w Gdańsku.

Certyfikowany terapeuta skóry marki Dermalogica ®. Cały czas poszerza swoją wiedzę i umiejętności na licznych szkoleniach oraz sympozjach.

Dotychczasowe wykształcenie i odbyte kursy pozwalają na specjalizowanie się w zabiegach modelujących sylwetkę, anti-aging oraz tworzyć indywidualne terapie zabiegowe dedykowane do danego problemu.

Prywatnie jest również absolwentką studiów licencjackich na kierunku filologia hiszpańska.

ZAKRES USŁUG

Nasza oferta